هستی ساداتهستی سادات، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 20 روز سن داره

فندوق کوچولوی مامان وبابا

...

1391/4/31 13:38
نویسنده : مامان هستی
371 بازدید
اشتراک گذاری

سلام امید زندگی ما:

زندگی کردن با خیال تو و تجسم لحظات شیرین با تو بودن آنچنان ما را غرق خواستن تو کرده که تنها با فکر تو زمان می گذرد .

نام تو و عشق تو همچون عشقه در من ریشه دوانده و وجود مرا سرشار از حس تو کرده .هنوز چشمانم با نگاه تو آشنا نیست اما ذرات وجودم با تو پیوند غریبی دارد.

چشمانم تو را  انتظار می کشند اما قلبم پر از توست و مدتهاست که تو را می شناسد.

لحظه تبدیل شدن عشق درونم به عشقی که هرروزه نظاره گر او خواهم بود و بالندگی و شکوفایی او بسان درختی به ثمر خواهد نشست، مرا غرق در شعف می سازد.

دوستت دارم و وجودم را متعلق به تو می دانم .قلب

قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
31 تیر 91 19:22
سلام ممنون مامان مهسا که به وبلاگ ما سرزدین وممنون از پیغامهای محبت آمیزتون منم وبلاگ شمارودیدم وکلی لذت بردم مخصوصا ازهستی گل که ازنوشته هاتون پیداست که تمام هستیتونه ماشاله خییییایییی نازه امیدوارم باسلامت زیرسایه پرمهرتون صدهاسال زنده باشه خوشحالم ازآشناییت عزیزم .پرسیده بودی ازعکسها که چطوردرست کردم یه سایتی هست که اسمش مونتاژعکسه ازاونجادرست میکنم شماهم اگه بریدتوی سایتش میتونی درست کنی لینکتون کردم


مرسیییییییی گلم بوووس